آخرین اخبار

پرسپولیس – تراکتور با تماشاگر می شود؟

باشگاه پرسپولیس طبق رای انضباطی فدراسیون فوتبال یک مسابقه از داشتن تماشاگر محروم شده است اما احتمال دارد محرومیت این تیم به شکل جالبی رفع شود.

اشتراک گذاری
20 دی 1402
کد مطلب : 11050

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس،در حالیکه براساس رای کمیته انضباطی بعد از دربی ۱۰۲ پایتخت استقلال و پرسپولیس یک جلسه از حضور تماشاگر محروم شده اند اما احتمال دارد محرومیت پرسپولیس به شکل عجیبی در لیگ برتر رفع شود! پرسپولیس در جام حذفی ۱۹ یا ۲۰ بهمن باید در مرحله یک شانزدهم جام حذفی به مصاف تیم دسته اولی نفت و گاز گچساران برود و به این ترتیب اگر پرسپولیس حاضر شود بدون بازیکنان ملی پوش در این مسابقه به میدان برود در آنصورت محرومیت تماشاگرانش در این دیدار اعمال خواهد شدو در هفته هفدهم دور برگشت که با تراکتور تبریز در ورزشگاه آزادی بازی دارد با حضور تماشاگران برگزار خواهد شد!

البته پرسپولیس تا لحظه نوشتن این خبر سرمربی جدید خود را انتخاب نکرده و هوادارانش نگران مسایل مهم تری هستند تا بازی با تراکتور تبریز! ولی این موقعیت ویژه در جام حذفی برای پرسپولیس مهیا شده است. استقلال اما به دلیل اینکه در جام حذفی میهمان تیم مس رفسنجان است این گزینه را در اختیار نخواهد داشت و در هفته شانزدهم لیگ برتر باید بدون تماشاگران به مصاف صنعت نفت آبادان برود.

پایان پیام/



این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × دو =